zondag 10 januari 2016

Navajo twijnen met parels

Garen: Navajo juwels


Vorig jaar heb ik de workshop kralen inspinnen via Navajo twijnen gevolgd van de Landelijke Spin Groep. Het ging me niet best af. Hier het resultaat van mijn pogingen, een kort draadje met groene kraaltjes. Na wat zoeken op Youtube ontdekte ik dit filmpje waarin het nog eens duidelijk wordt uitgelegd, dus ik ga beslist een nieuwe poging wagen, want zo ingewikkeld ziet het er niet uit. 




Aangezien ik geveld ben door een niersteen-aanval ( wat is dat pijnlijk! ) neem ik dat oude draadje lekker op in mijn verzameling hier op Wolgelukkig. Beetje smokkelen mag als je ziek bent toch? Ik vind het leuk om het te laten zien want inmiddels heb je op deze blog al meerdere manieren van kralen spinnen kunnen zien en deze hoort er dus echt bij. Binnenkort moet ik het atuurlijk wel even voor het "eggie"  uitproberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten